Wielokrotnie spotkaliśmy się z opiniami, że niektóre firmy na rynku przestają się interesować swoim klientem i jego potrzebami zaraz po udanej sprzedaży. Na szczęście – nie były to opinie o nas! W Klose zakup mebli to dopiero początek pięknej, długiej i – przede wszystkim – wspólnej przygody. Po wielu latach wypracowaliśmy praktyki, które sprawiają, że wszyscy są zadowoleni z zakupów.

Krótko mówiąc – my z naszymi klientami nie rozstajemy się nigdy. Jak wygląda dostawa mebli? Ile należy czekać na rozpatrzenie reklamacji? Czy po latach wciąż możesz dopasować nowe meble do starego stylu? W trzech prostych aktach udowodnimy Ci, że już więcej nie musisz się tym martwić.

 

Akt I: Serwis tuż po zakupie

Duże zakupy bardzo często poprzedzone są obawą tego, co nastąpi zaraz po nich. Jak przetransportować meble do domu? Jak trudno będzie je złożyć? Czy instrukcja na pewno jest czytelna? Krótko po tym nadchodzi konsternacja: znowu trzeba będzie sprzątać, wszystkie meble będzie też trzeba jakoś ustawić. Wielokrotnie żmudny proces instalacji kompletu na miejscu jest powodem do odkładania zakupów w nieskończoność.

Robiąc zakupy w salonie firmowym Klose nie musisz się tym martwić! Wszystkie czarne myśli kończą się już tutaj – nasze Oddziały Specjalne zrobią wszystko dla Ciebie! Nie musisz głowić się nad niezrozumiałymi piktogramami, nie musisz też tracić swojego cennego czasu na kompletowanie całości. Fachowcy złożą wszystkie meble w mgnieniu oka, a także zadbają od razu o ich dokładną regulację. Dodatkowo, ekipa montażowa zabierze wszystkie opakowania transportowe i zostawi po sobie idealny porządek.

Naszą misją jest by przekonać Cię, że zakupy nie muszą wiązać się z przykrymi doświadczeniami, a jedynie przyjemnością. Twoje jedyne zmartwienie? Który mebel wybrać!

 

Akt II: Gdyby jednak wystąpiły problemy…

Choć dokładamy wszelkich starań, aby wyprodukowane dla Ciebie meble były jak najwyższej jakości, po jakimś czasie może się okazać, że coś jest nie tak. Wtedy przechodzimy do procesu reklamacyjnego.

Nie obawiaj się, wszelkie nasze procedury zostały opracowane tak, aby nasi klienci mieli jak najmniej zmartwień. Wystarczy jeden telefon aby zgłosić wadę, a nasza ekipa montażowa przyjedzie bezpośrednio do Twojego domu. W ramach możliwości naprawa zostanie wykonana od razu na miejscu. Jeśli jednak okaże się, że będzie to mocno utrudnione lub niemożliwe – wymienimy Twój mebel na nowy.

 

Akt III: Serwis po latach

Nowoczesne technologie produkcyjne za sprawą taniej i wadliwej elektroniki zyskały złą sprawę. Dużo przedmiotów tuż po gwarancji traci swoją użyteczność i najczęściej nadaje się tylko do utylizacji. Ale nie u nas.

Kiedy miną lata, a Ty przyzwyczaisz się już do swoich mebli, my nie zostawimy Cię bez pomocy. Bez problemu naprawimy lub wymienimy uszkodzone elementy, na przykład startą tapicerkę. Dla nas to zawsze wielki komplement, ponieważ oznacza, że nasze meble ułatwiają Ci życie na co dzień.

A jeśli wybrane przed laty meble stały się nierozłączną częścią Twojego otoczenia i codzienności, a Ty nie wyobrażasz sobie nagłej zmiany stylu – bez problemu wykonamy nowy zestaw w tym samym kolorze!

Potrzebujesz pilnej pomocy? Skontaktuj się z naszym działem obsługi serwisowej i doradztwa technicznego pod numerem 666 875 029.

 

Pamiętaj, że wciąż rozwijamy i polepszamy jakość naszych usług. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, poniżej przygotowaliśmy zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie. O wszystkie szczegóły dopytać możesz również naszych sprzedawców w salonach w Rumi, w Czersku i w Nowem nad Wisłą. Serdecznie zapraszamy!

  1. Jaki długi będzie czas realizacji mojego zamówienia?

Zamówienia realizowane są w przedziale czasowym od 6 do 8 tygodni.

  1. Jak daleko jesteście w stanie dostarczyć moje meble? Czy nie mieszkam za daleko?

Meble dostarczamy na terenie całej Polski, lecz bez problemu zawieziemy je również za granicę. Jednak odpowiedzialność gwarancyjna obowiązuje tylko na obszarze RP.

  1. Ile dokładnie wynosi czas gwarancji na meble?

Gwarancja na meble trwa dokładnie 2 lata od momentu dostarczenia ich do klienta.

  1. Po jakim czasie rozpatrzycie moją reklamację?

Każda zgłoszona przez klienta reklamacja jest rozpatrywana do dwóch tygodni.

  1. Ile potrwają naprawy uszkodzonego elementu?

W zależności od stopnia skomplikowania napraw okres ten może trwać od 21 do 60 dni.

  1. W przypadku niemożliwości naprawy, po jakim czasie otrzymam nowy mebel?

Nowy mebel jest specjalnie zamawiany dla klienta, przez co okres oczekiwania może potrwać do 60 dni.

  1. Czy po kilku latach mogę zamówić zestaw mebli w tym samym kolorze co wcześniej?

Tak, w zależności od dostępności produktu oraz po przesłaniu próbki kolorystycznej (każdy mebel z biegiem czasu lekko zmienia swoją barwę).

  1. Czy po kilku latach od zakupu możliwa jest wymiana obić i tapicerek w tym samym wzorze?

Tak, jest możliwa w zależności od dostępności użytych wcześniej tkanin.

  1. Czy ekipy serwisowe obsługują całą Polskę?

Tak, pracujemy na terenie całego kraju.

 

Jeśli w Twojej głowie wciąż piętrzą się pytania lub uważasz, że nie poruszyliśmy tu ważnego tematu – daj nam znać w komentarzu lub zadaj pytanie swojemu sprzedawcy. Pamiętaj – społeczność Klose tworzą ludzie, również i Ty!